Sunday, October 30, 2016

Lang weggeweest/Long time no see

Al te lang heb ik mijn blog niet bijgewerkt. Soms gebeurt dat gewoon. In mijn geval kwam dat door omstandigheden in de familie, waarvoor ik enkele maanden tijd vrij moest maken voor hulp.

Maar ik begin gewoon weer opnieuw. Vandaag doe ik dat door een kaart te posten die ik voor mijn zwager heb gemaakt voor zijn verjaardag.
Binnenkort meer, veel meer updates.

Due to family circumstances I was not able to post on my blog. We had to spend some time to help one of our family members.

But today I will start all over again by posting a happy birthday card for my brother in law.
Many updates coming soon.

2 comments:

Sija said...

Long time no see maar wel weer met een schitterende kaart Leonie, top!

Godelieve said...

Welkom terug. En dan nog met een heel mooie kaart.