Friday, October 9, 2015

Iets heel anders/Something totally different

Ik heb een ander soort art journal opgezet, gemaakt van restjes papier en daarop heb ik geschilderd, gestempeld, getekend en geschreven. Dit zijn de eerste twee pagina's. En ben al bezig met de volgende bladzijden.
En ofschoon het een beetje buiten mijn comfort zone ligt, vond ik het erg leuk om te doen.



Detail links

Detail rechts onder

I made a different kind of art journal, made of paper pieces. I painted, draw and stamped on it and wrote text on it. Here are the first two pages. And I am already working on the next pages.
Although a little bit out of my comfort zone, I really enjoyed doing it.

2 comments:

Sija said...

Prachtig Leonie en ik snap volkomen dat je in je hoofd al met de volgende pagina bezig bent! Ik ben benieuwd en hou het zeker in de gaten!

maria's knutselplezier said...

Prachtig zeg!!!Super mooi hoor, doe zo verder zou ik zeggen ik ben alvast zeer geïnteresseerd in je mooie werk!!

Groetjes
Maria