Sunday, March 1, 2015

Carnaval/Carnival





De uitdaging van de maand februari in onze art journals was CARNAVAL
Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met dit thema, maar de Mardi Gras uitingen spreken mij nou juist wel weer aan. Ik heb me daardoor laten inspireren en ben aan de slag gegaan met acrylverf, structuurpasta, stempels en wat veertjes.

Kijk ook eens op de blogs van AnneSija en Willy om te zien hoe mooi zij het thema hebben uitgewerkt.


The february challenge in our art journals was CARNIVAL.
To be honest..I am not very challenged by the theme, but the Mardi Gras version on the contrary appeals very much to my creative juices. It inspired me to make this page with acrylic paint, structure paste, stamps and some feathers.

Please look at the blogs of AnneSija en Willy  to see their beautiful creations too.


Gehele pagina/total page





Structuurpasta/structure paste

Gestempeld, embossed en gekleurd/stamped, embossed and colored


2 comments:

Willy said...

Wat een prachtige en feestelijke pagina! Van zoiets moet je toch wel in carnavalstemming geraken...

Sija said...

Prachtig Leonie, heel mooie kleurencombinatie. Geeft een echt carnavals gevoel!