Tuesday, December 2, 2014

Paspoort/passport

Bij het Art Journal-thema van deze maand - PASPOORT -  krijg ik zo'n zin om weer op pad te gaan. New York, Berlijn, London noem maar op. Dat moet maar even wachten tot ik weer op de been ben (letterlijk dan). Maar dromen mag toch?
Ik droom meestal in kleur en voor deze pagina heb ik die dan ook rijkelijk gebruikt.

Ook zo benieuwd naar wat Anne, Audrey, Sija en Willy met dit thema hebben gemaakt?
Neem dan een kijkje op hun blogs en reis met ons mee.



Looking at this month's Art Journal theme - PASSPORT -  I feel like travelling instantly to New York, Berlin, London or whatever city or country. But that has to wait until I can walk properly again (still recovering from my broken leg). But I am allowed to dream, not?
I mostly dream in colors and I used lots of color on this page.

Also curious what Anne, Audrey, Sija and Willy made on this theme? Please take a look at their blogs and let's travel together. 

3 comments:

Willy said...

Een prachtige creatie, Leonie!

Annes Art said...

Mooi Leonie, en inderdaad lekker kleurrijk, houd ik ook van ;o)

Sija said...

Prachtig weer Leonie!