Saturday, September 27, 2014

Regenboog/Rainbow

Hoera, ik kan weer meedoen met de maandelijkse challenge
die Anne, Audrey, Sija, Willy en ik hebben afgesproken. 
Het thema van de vorige maand was SURPRISE. Nou, dat heb ik geweten. Mijn surprise was 11 dagen ziekenhuis na een lelijke val met de fiets. We zijn inmiddels 2 maanden verder en mijn revalidatie vordert goed. Ik kan gelukkig ook mijn hobbykamer weer in (dat kon een tijdje niet) en weer lekker creatief aan de gang. Tjonge, wat heb ik dat gemist.

Het thema van deze maand was REGENBOOG en ik had daar erg veel zin in.
Het is een combinatie van acrylverf, stukjes telefoonboek en stempels.

Kijk vooral ook op de blogs van bovenstaande dames. Er valt weer veels moois te bewonderen.




Hurray, I can join the monthly challenge again, which Anne, Audrey, Sija, Willy and I agreed upon. 
Last month' theme was SURPRISE. Well, a surprise it was for me. I ended up in hospital for 11 days after an accident with my bike. I broke my leg. It's 2 months ago now and I am doing well on the rehabilitation. I can enter my hobbyroom (which was impossible for a while) and be creative again.
O boy, how I missed that.

This month's theme was RAINBOW and I really enjoyed it.
It's a combination of acrylic paint, pieces of telephone book paper and stamps.

Please take a look at the blogs of the above mentioned ladies. They have made really beautiful art again.

1 comment:

Willy said...

Heerlijke pagina, Leonie!