Saturday, July 5, 2014

Art Journal Juni/June: Elementen/Elements

De maandelijkse pagina in onze art journals heeft deze keer (juni) als thema Elementen
Dat kun je op een heleboel verschillende manieren opvatten en verwerken.
Ik dacht aan de elementen in de zin van weersomstadigheden, maar ook elementen als uit het periodiek systeem. Van dat laatste heb ik een (antieke) stempel en ik ben ermee aan de gang gegaan.
Misschien een beetje gek geworden, maar ik had er erg veel plezier in.


Pagina in z'n geheel/Complete page

Detail pagina/Detail page

Met ingang van deze maand ben ik overgegaan op een ander formaat papier. Dit is groter (22 x 22 cm) en dat geeft me de kans om zonder hinderlijke middenvouw een compleet plaatje te maken.

Kijk ook eens op de blogs van Anne, Audrey, Sija  en Willy.
Zij hebben totaal andere uitwerking van het thema; heel erg leuk om te vergelijken.

5 comments:

Sija said...

Prachtig Leonie, heel leuk hoe je het thema een draai hebt gegeven!

Willy said...

Prachtige uitvoering van ons thema, Leonie!

Annes Art said...

Mooie kleurrijke pagina Leonie

Audrey said...

Leuk om te zien dat we allemaal andere gedachten hebben! Prachtig!

Willeke Walraven said...

Mooi om te zien wat je maakt met stempels, ik ga regelmatig even een blik op je blog werpen!