Thursday, December 5, 2013

The Sky is the Limit - Art Journal Page

Elke maand laten Anne, Audrey, Sija en ik een pagina uit ons Art Journal zien met een bepaald thema.
Deze maand (november, we zijn wat later) was dat thema "The Sky is the Limit".

Lastig thema voor een recalcitrant type als ik. Waarom zou the sky the limit zijn? Nergens voor nodig. Je kunt ver voorbij de sky denken in Art.
Ik heb mijn oude schrijfmachine weer eens tevoorschijn gehaald en de teksten getypt (tot grote hilariteit van mijn echtgenoot, die het absurd vindt dat ik  hiervoor niet de computer gebruik). Verder stempels, tape en verf gebruikt.

Totaalplaatje/complete page

Detail linksboven/detail upper left side

Detail rechtsboven/detail upper right side


Neem vooral een kijkje bij de blogs van Anne, Audrey and  Sija, want daar staan weer echt hele mooie pagina's met dit thema.
 
I join Anne, Audrey and  Sija in monthly posting a page from our Art Journal. This month's (november, we're a little later) theme is "The Sky is the Limit".

A somewhat difficult theme for me, being a quite rebellious person when it comes to Art (and more :-). Why should the sky be the limit? It doesn't make sense. One can think far beyond the sky.
I digged up my old typewiter and typed the text (to great hilarity of my dear hubby, who thinks I am crazy not using the computer for this purpose). 
Furthermore I used stamps, tape and paint.

And please do have a look at the blogs of Anne, Audrey and  Sija
As always they have posted marvellous pages this month.

5 comments:

Sija said...

Wow Leonie, wat een geweldige pagina, hoe langer ik kijk hoe meer verhalen en fantasie ik bij deze pagina krijg. Top!

herminesplace said...

fantastische pagina!

Willy said...

Weer een ijzersterke pagina, Leonie!

Dymphie said...

Helemaal goed!
Heerlijk hè, lekker hameren op de typmachine. Vandaag tijdens de koffiepauze op 't werk over die rammelbakken gekletst (toeval?), nostalgische gevoelens en gelijk besloten om een van m'n doosjes... :)

Annes Art said...

Geweldige mooie pagina Leonie!!