Saturday, November 2, 2013

In the spotlight

Ik doe mee met AnneAudrey,  Sija  en Willy om maandelijks een pagina uit ons Art Journal te laten zien met een bepaald thema.
Deze maand was dat thema "In the Spotlight".
 
Bij mij staat een beeldje centraal dat tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven nogal in the spotlight stond.
Je zag het werkelijk overal: in tijdschriften, kranten, etc. Het was een prijs die je kon winnen. Waarmee weet ik zo gauw niet meer (en zeker niet door mij:-).
Ik vond het een intrigerend beeldje. Het is verguld, staat op een sokkeltje en is onder een glazen stolp geplaatst. Ik heb het in mijn art journal een beetje gefragmenteerd.

Neem vooral een kijkje bij de andere blogs, want daar staan weer echt hele mooie pagina's met dit thema.

I joined AnneAudrey,  Sija  and Willy in monthly posting a page from our Art Journal. This month's theme is "in the Spotlight".

During the famous exhibition Dutch Design Week in Eindhoven, the Netherlands, there was this intriguing petite statue that was in the spotlight of many newspapers, magazines, etc. It appeared to be a prize you could win (definitely not by me:-). It is gilded, placed on a tiny socle under a glass bell. In my art journal I fragmented this fellow a little bit. 

Please do take a look at the blogs of Anne, Audrey, Sija and Willy. You will find beautiful pages made with this month's theme.

 

2 comments:

Sija said...

Ik vind hem schitterend Leonie! Prachtige kleuren en die gezichten er heel mooi in verwerkt.

Willy said...

Zie je pagina nu pas, Leonie. Wat een fantastische creatie, zo echt Leonie!