Thursday, September 26, 2013

Art Journal: Huizen/Houses

Ik doe mee met AnneAudrey,  Sija  en Willy om maandelijks een pagina uit ons Art Journal te laten zien met een bepaald thema.
Deze maand was dat thema Huizen.

Kennelijk ben ik een echte city girl, gezien het resultaat. Ik had twee pagina's met dit onderwerp gemaakt en kon maar niet kiezen welke ik zou plaatsen op mijn blog, dus heb ik ze er maar allebei opgezet.

Neem vooral een kijkje bij de andere blogs, want daar staan echt hele mooie pagina's met dit thema.



Pakpapier, stempel en stikwerk/Gift paper, stamp and stitching

Dubbele pagina:Acryl inkt,stencil,stempels/Double page: Acryllic ink, stencil, stamps

I joined AnneAudrey,  Sija  and Willy in monthly posting a page from our Art Journal. Every month has it's own theme. This month's them is Houses.

Apparently I am a real city girl, as you can see on the results. I made two pages with this theme and could not make a choice of which one to post. So I decided to post them both.

Please take a look at the other blogs as well to see how wonderful these girls performed on this theme. 

4 comments:

Sija said...

Wow Leonie, echt alle twee schitterend geworden!

Annes Art said...

Wowwww Leonie, ik vind ze beide geweldig, heel verschillend maar super mooi!

Willy said...

Je hebt een geweldige start in ons groepje gemaakt, Leonie! Alle twee zo leuk en zo verschillend. Top!

Audrey said...

Allebei super! En zo anders als de rest!