Thursday, August 22, 2013

Nr.51 Man met/with labels

In deze voorlaatste aflevering van "A Stamp in the Picture" heb ik een stempel gebruikt van een plate van Paperbag Studios.
De achtergrond is gemaakt op de Gelli Plate. Ik had hier 3 labeltjes op de plate gelegd en dat gaf een heel leuk resultaat. Met kleurpotlood heb ik de contouren een beetje bijgewerkt, gaatjes geponsd en stukjes papiertape bevestigd.

En toen was er weer zo'n serendipity-moment: ik had een letterdoosje van een Trodat stempel op mijn werktafel liggen, zoeentje waarbij je je eigen tekst kunt maken (zie foto). En ik bedacht me dat je daar waarschijnlijk best eens leuk mee zou kunnen stempelen. En ja hoor, ik heb er weer een achtergrondstempeltje bij.


In this last but one episode of  "A Stamp in the Picture" I used a stamp from a plate from Paperbag Studios.
The background is made on the Gelli Plate. I had placed 3 labels on the plate and I really liked the result. I shaped the outlines a little with color pencils, punched holes and adhered pieces of paper tape.

Then there was such a serendipity-moment: on my desk was the letter box from a Trodat stamp. The one you use to compose your own text stamp (see photo). And then I discovered that it makes a wonderful background stamp, really! 


En nu zijn Willy Anderson en ik bijna  aan het einde van onze uitdaging "A Stamp in the Picture", waarbij we wekelijks een stempel in het zonnetje hebben gezet. Neem vooral ook een kijkje op haar prachtige blog.

And now Willy Anderson and I are almost finishing our challenge "A Stamp in the Picture", in which we weekly have put a stamp in the spotlights.
Please take a look too at her beautiful blog.

4 comments:

Willy said...

Prachtige kaart, Leonie. Ik ben helemaal verzot op die kleuren! Dat van die letterset moet ik onthouden... Nog 1 week!

Dymphie said...

Mooi kaart Leonie! Die labels op je gelprint is een supervondst en de letterstempel.. yummmm

herminesplace said...

Heel mooi en super idee van dat doosje met letterjes

Sija said...

Schitterende kaart Leonie! Mooie combinatie en goed idee!