Thursday, August 15, 2013

Nr.50 Party dress

In de 52 weken durende uitdaging "A Stamp in the Picture" die ik met Willy Anderson  ben aangegaan, mag deze klassieker beslist niet ontbreken. Het is DE jurk van Inkadinkado, Party Dress on Hanger genaamd. Ik heb haar gestempeld op cadeaupapier en uitgeknipt. De achtergrondtekst is van Lynne Perrella (voor Stampington Company-P2237 Come Hither) de kleine tekst van onbekend merk. En alles op een gele vierkante kaart bevestigd en met tape versierd.


It is an absolute must to show this classic stamp from Inkadinkado, called Party Dress on Hanger, in the 52 weeks' challenge with  Willy Anderson "A Stamp in the Picture". It is THE dress, stamped on gift paper and cut out. The background text is from Lynne Perrella (for Stampington Company-P2237 Come Hither), the small text is unknown brand. Everything adhered on a square yellow card and decorated with tape.

Please take a look too at Willy's blog, she makes amazing art.
Kijk ook eens op Willy's blog, ze maakt prachtige kunst.

5 comments:

Sija said...

Schitterend Leonie! Ik zat er naast met het merk van de jurk :o) maar hij blijft prachtig. Wat vliegt de tijd dan toch alweer voorbij!

Cavestamper said...

Ja Sija, ik dacht eerst ook Stampendous, maar ik googlede dress-hanger-stamp en daar verscheen hij op eBay. Ik denk niet dat de stempel nog verkrijgbaar is.

Willy said...

Het is werkelijk een prachtig stempel en je hebt er weer een fantastische creatie mee gemaakt. Ik heb het stempel niet... oei..

Dymphie said...

Prachtige stempel op een prachtige kaart! Al bijna een jaar 'in the picture' :)

Karin said...

schitterend kaart, leuke stempel!