Saturday, August 10, 2013

Nr.49 Oude vrouwtjes/Old Ladies

Weer eens een verjaardagskaart deze week in "A Stamp in the Picture".
Deze stempel kwam ik op de laatste ArtSpecially-beurs tegen bij Lost-Coast-Designs (Waiting for Mr.Right) en ik zag me daar gelijk allerlei gekke kaarten mee maken. Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van een Amerikaanse vriendin en ik heb de dames voor deze gelegenheid vrolijke feesthoedjes opgedaan. De achtergrond is gemaakt met de Gelli Plate waarop ik de schermbloem (plate Nature Flowers van ArtJourney) als parasolletjes heb gestempeld. Ook de tekst is van ArtJourney.


A birthday card again in this weeks' episode of "A Stamp in the Picture".
I found this stamp (Waiting for Mr.Right) in the booth of Lost-Coast-Designs at the dutch stamp convention ArtSpecially, and I immediately saw many possibilities for funny and weird cards.
I made this card for an American friend for her birthday and I placed some funny party hats on the ladies' heads. The background is made on the Gelli Plate and I stamped the flower (ArtJourney sheet Nature Flowers) over it. The birthday text is also from ArtJourney.

Neem ook eens een kijkje op het prachtige blog van Willy Anderson, met wie ik deze 52 weken durende uitdaging ben aangegaan.

Please take a look too at the beautiful blog of Willy Anderson with whom I started this 52 weeks challenge.

3 comments:

Gery said...

Dit ziet er bijzonder vrolijk uit zo!
Ik zou tenminste erg blij worden van zo'n kaart op mijn verjaardag.
Superleuk stempel hoor!
Groetjes Gery

Sija said...

Schitterende kaart weer Leonie en wat doen die dametjes het toch goed! Met deze post heb je de jarige zijn dag helemaal compleet gemaakt.

Willy said...

Dat fantastische stempel, Leonie! Heb ik ook en moet ik nodig weer iets mee doen... Jouw dametjes zitten er vrolijk en prachtig bij!