Thursday, August 1, 2013

Nr.48 Katten/Cats

Deze week in "A Stamp in the Picture" een eenvoudige collagestempel van Hampton Art Stamps (4578 Kitty Tiles). De tekst is gemaakt met de Quickutz.
Een snelle kaart dus, want het is veel te warm om lang op mijn hobbykamer te zitten.

Samen met Willy Anderson doe ik deze 52-weken durende uitdaging. Kijk ook eens op haar blog naar de prachtige dingen die zij maakt.


A simple collage card for this weeks' episode of "A Stamp in the Picture",  made with the stamp 4578 Kitty Tiles from Hampton Art Stamps.
The text was made with the Quickutz. It had to be a quick card because it is much too warm in my craft room for art making.

And please do have a look at the blog of Willy Anderson with whom I have this 52 weeks' challenge; she really makes beautiful art.

5 comments:

Willy said...

Hier wordt ik helemaal week van... al die leuke poesjes op één kaart! We schieten lekker op!

Sija said...

Erg leuk weer Leonie!

Godelieve said...

Supermooi!

Dymphie said...

Leuke kaart Leonie, mooi met de gele accenten.

Willy said...

Via mijn naamgenootje :) kom ik op jouw blog, mooie dingen maak je hóór, het volgen meer dan waard!