Thursday, August 29, 2013

FINALE..

Er waren wat klachten(!) dat ik zolang wachtte met het posten van mijn allerlaatste "A Stamp in the Picture".
Dat kwam omdat ik maar niet kon kiezen uit de vier kaarten die ik speciaal voor deze laatste aflevering heb gemaakt. De ene was te saai, de andere te slordig of te eenvoudig, kortom: keuzestress(LOL).

Maar Willy Anderson en ik hebben het volbracht: 52 weken een stempel onder de aandacht brengen. En dat lukte vaak ook dankzij vooral Willy's volhardendheid hoor.
Het is echt een uitdaging geweest en gek genoeg werd het naar het einde toe steeds leuker.
De allerlaatste bijdrage van Willy aan deze uitdaging  kreeg ik thuisgestuurd en hij is echt een beauty. Ga vooral op haar blog kijken.

Hier is hij dan: Op een achtergrond gemaakt op de Gelli Plate heb ik de tekst 52x a stamp in the picture gestempeld. Daarbovenop een kaartje met een stempel van Stempelmakerij De Voet uit Deventer, een heel schattig jongetje vind ik.
De stempel van de stempel (!) is van een mij onbekend merk.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------
There were some complaints (!) about me waiting so long to post this last episode of "A Stamp in the Picture".
The reason was that I could not make a choice out of the four cards I specially made for this last episode. One was too boring, the other too messy or too simple, in a word: choice stress (LOL)

But, we made it Willy Anderson and I! 52 weeks spotlighting a stamp. And I am glad we managed thanks very often to Willy's perseverence.
It really was a challenge and it's funny, but it really became nicer to the end.
I feel very honoured that Willy send her last card of this challenge to me.
Please take a look at her blog too to admire this card.

So here it is: On a background made on the Gelli Plate I stamped the text 52x a stamp in the picture. On top of that, a small card with a stamp from the dutch rubber stamp company Stempelmakerij De Voet from Deventer, a very cute little boy, I think. The stamp of a stamp(!) is from an unknown brand.


E X T R A - B O N U S - E X T R A - B O N U S - E X T R A - B O N U S 

En als extraatje post ik gelijk maar de andere drie kaarten! 
And as a bonus I show the other three cards too!

Te saai/Too Boring

te eenvoudig/too simple

te slordig/too messy









En tenslotte kreeg ik van Klaartje Delisse, de aanstichtster van deze hele uitdaging dit lieve felicitatiekaartje.

And finally, I received this sweet little card from Klaartje Delisse, who was the instigator of this challenge.


Iedereen reuze bedankt voor alle commentaren op deze uitdaging. Ik vond het leuk om te doen.
Thanks everybody for all comments on this challenge. It was fun to do.

7 comments:

Klaartje said...

Ook hier nog eens gefeliciteerd! Erg knap, want ik weet dat het soms lastig kan zijn! Mooie bonuskaartjes!! :-))

Dymphie said...

hahaha hier een van de 'klagers' :) Het wachten meer dan waard, zomaar een hele serie met een STEMPELstempel in de hoofdrol! Supergaaf Leonie!

Sija said...

Geweldig wat een eindspurt, zeker de moeite waard om wat langer te wachten!

herminesplace said...

Super, en petje af!

Jennie said...

Ze zijn stuk voor stuk weer de moeite waard Leonie! Knap dat je/jullie het volgehouden hebben. Op naar de volgende uitdaging? :-)

Hillie said...

Het was geweldig te zien en fijn om mee te genieten van al die prachtige creaties!

Hillie said...
This comment has been removed by a blog administrator.