Saturday, August 17, 2013

Even iets anders maken/Making something different

Voor diegenen die denken dat ik niets anders doe dan stempelen en met mijn verf bezig zijn, hierbij even een plaatje van waar ik me gisteren mee bezighield. Jam maken!
En ik kon het natuurlijk niet laten om er toch wat stempelwerk aan toe te voegen, nl. de etiketjes. Dan ziet zo'n pot er toch een stuk aantrekkelijker uit, nietwaar?


For those of you who think I am only busy stamping and painting, here is a picture to proof otherwise. I made marmelade yesterday of peaches and abricots.

And of course I could not resist stamping the stickers. Makes the jars a lot more attractive, don't you think?

5 comments:

herminesplace said...

ziet er lekker uit en de potjes zijn al een feest op zich

Sija said...

Ziet er prachtig uit Leonie, dit maakt de potten helemaal tot een feestje! Heel leuk om zo de leuke dingen te combineren.

Dymphie said...

de jam is vast nog lekkerder als het uit zulke mooie potjes komt :)

Sandy said...

You smart lady - I only wish I was your neighbor! YUM!!
sandy

Paulien said...

Superleuke potjes Leonie en de inhoud is vast erg lekker!