Thursday, July 11, 2013

Nr.45 Daydreaming Maid

Soms heeft er iemand in mijn omgeving even een oppep-kaartje nodig.
Deze week is dat mijn 45e bijdrage aan de serie "A Stamp in the Picture".
Op deze kaart zie je een stempel van VivaLasVegaStamps, Daydreaming Maid genaamd, die ik al heel lang geleden kocht en heel vaak gebruik.
Ik vind haar zo geestig en het maakt de kaart daardoor ook niet te zwaar.


There are times that someone I know needs a "boost-card".
That is this week's 45th episode of the series "A Stamp in the Picture".
On this card you see a stamp from VivaLasVegaStamps called Daydreaming Maid, which I bought a long time ago and love to use in my stampart.
I think she is so funny and therefore make the card somewhat more light-minded.

Kijk ook eens op het blog van Willy Anderson met wie ik deze "A Stamp in the Picture" - uitdaging ben aangegaan (52 weken).
  
Take a look too at the blog of Willy Anderson , with whom I started this -"A Stamp in the Picture" - challenge (52 weeks).


7 comments:

Gery said...

Deze kaart is idd ontzettend leuk geworden met dit stempel. Volgens mij voelen we ons allemaal wel eens zo!!! Ik kreeg een brede grijns op mn gezicht toen ik hem zag. Mission succeeded, zou ik zo zeggen.
Groetjes Gery

Willy said...

Wat een leuk stempel, Leonie! Prachtige kaart, is de achtergrond weer een gelli-print?

Dymphie said...

dank je wel voor dit opkikkertje, Leonie!

Dymphie said...

vergeet ik nog te zeggen dat ik het een schitterende kaart vind, mooie (gel?) achrergrond en dat meisje is hilarisch :D

Talis Bastelballon said...

Wundervoll der Stempel,er läßt ein schmunzeln.Sehr schön.

LG Petra

maria's knutselplezier said...

Prachtige kaart met prachtige stempel , mooie kleurencombinatie en ja zo voel ik me ook al eens!!!

Groetjes
Maria

herminesplace said...

Prachtige kaart!