Sunday, June 2, 2013

Nr.39 Collage

Ik post deze aflevering van "A Stamp in the Picture" wat later dan gebruikelijk. Ik had nog geen tijd gehad om iets voor deze aflevering uit te zoeken. Het is een collagestempel van Inkadinkado geworden die ik op (weer) een stukje kladpapier heb gestempeld. De tekst is van Hero Arts.
In de hierna volgende blogposts zal duidelijk worden waarom ik zo weinig tijd had. Ik ben nl. 5 dagen naar Berlijn geweest (verslag volgt).


This week's "A Stamp in the Picture" is somewhat later than usual; I did not have time to choose from my stamped material. I used a collage stamp from Inkadinkado on scrap paper (again). The text is from Hero Arts.
In the upcoming blogposts it will be clear why I was so late with this week's blogpost. I visited Berlin for 5 days (report will follow).

No comments: