Sunday, June 9, 2013

Nr.40 en Nr.41 van "A Stamp in the Picture"

Door alle drukte van de laatste weken (Berlijn, Noord-Zuidlijn en weeer Rijksmuseum) kwam het er even niet van om mijn bijdragen aan de serie "A Stamp in the Picture"te plaatsen. Hierbij dus "ingehaald".

Nr.40 - Dit is de laatste van de drie kaarten die ik maakte op kladpapier. De gebruikte collagestempel is van Inkadinkado en de tekst is van HeroArts

A lot of things kept me busy lately: a trip to Berlin, a walk through the North-South metro line tunnel and (again) a visit to the newly opened Rijkmuseum. That's why I didn't find time to post my entries for "A Stamp in the Picture".  So here are the "missing" blogposts.

Nr.40 - This is the last out of 3 cards I made on scrap paper as background. The collage stamp I used is from Inkadinkado and the text is from HeroArts




Nr.41 - De bloemen op deze kaart komen van de Carved Flowers-sheet van Darkroom Door (een ontwerp van Godelieve Tijskens). Ze zijn zwart geembossed op een achtergrond die ik maakte met de Gelli Plate. De finishing touch zijn de zilver geembosde accenten (type text background van Danielle Johnson en insectenvleugeltjes van een onbekend merk).

Nr.41 - The flowers on this card are from the Carved Flowers-sheet from Darkroom Door (designed by Godelieve Tijskens), black embossed on a background I made on the Gelli Plate. The  silver embossed accents are the finishing touch on the card (type text background from Danielle Johnson and insect wings from unknown brand). 

3 comments:

Godelieve said...

Beide zijn prachtig Leonie! De Gelli Plate achtergronden spreken me erg aan. Ik hoop er ook gauw mee aan de slag te gaan. Dit is in ieder geval inspirerend mooi!

Willy said...

Weer fantastische creaties, Leonie! Je hebt toch geen haast...

Dymphie said...

Twee beauties! Godelieve's bloemen zijn schitterend hè?