Thursday, May 23, 2013

Nr.38 Gone Wild!

Eindelijk eens een stempel in de serie "A Stamp in the Picture" ,want meestal gebruik ik er veel meer op een project. Dit keer heb ik de stempel Pucinni's Muse (P2201) van Stampington Company gebruikt en wel op een stukje kladpapier waar ik mijn verfrollers op uitgerold had.
Een daarna ging ik helemaal los met washitape; van de Hema maar ook van andere firma's. Ik werd er helemaal vrolijk van.


Finally! I used one stamp in the series "A Stamp in the Picture" because most of the times I use more stamps in a project. This time I used a stamp from Stampington Company called Pucinni's Muse(P2201). I stamped with black on scrap paper where I roll my brayers to undo them from paint.
And then I've gone wild with washi tape from dutch company Hema and other companies. It made me feel very happy and cheerful.

3 comments:

Willy said...

Fantastische kaart, Leonie! Ja, dit blijft een mooi stempel...

Sija said...

Prachtig Leonie, heerlijk die vrolijke kleuren!

Kitty said...

Hallo Leonie,
ik ben hier terechtgekomen via Willy's blog. Wat een prachtige pagina en wat een mooie blog heb je! De foto's van de JPG-expositie zijn om te smullen!
Vriendelijke groet.