Thursday, May 9, 2013

Nr.36 Lynne Perrella

In deze 36e "A Stamp in the Picture" heb ik stempels gebruikt die zijn ontworpen door Lynne Perrella voor Paper Artsy (LPC006).  Ik ben een enorme fan van haar ontwerpen en haar stijl.
In 1996 had ik het geluk dat ik aan de twee Dreamsheets van Lynne Perrella kon komen; mijn allereerste unmounted stempels (nu collectors items overigens). Later is ze voor andere firma's gaan ontwerpen, maar haar stijl is onmiskenbaar.
En in 2010 heb ik in New York bij Lynne een weekend lang workshops mogen volgen. Haar manier van werken is waanzinnig interessant en mooi en zij weet als geen ander te inspireren. 
Dit kaartje is op haar werk geinspireerd.


In this episode of "A Stamp in the Picture" I used stamps designed by Lynne Perrella for Paper Artsy (LPC006). I am a huge fan of her designs and her style. 
In 1996 I was so lucky to acquire the two Lynne Perrella Dream Sheets; my very first unmounted stamps (and now collectors items BTW).  Later on she designed for other companies, but with the same remarkable style.
And in 2010 I  joined a weekend workshop in New York with Lynne. 
Her style of making art is absolutely stunning and beautiful and she really knows how to inspire people. This card is inspired by her work.
                                                                         



1 comment:

Willy said...

Zeer inspirerend, apart en heel mooi!