Friday, April 5, 2013

Uit een ander art journal/from a different art journal

De laatste tijd post ik eigenlijk alleen maar kaarten in de serie "A Stamp in the Picture".
Maar ik ben ook vrijwel dagelijks bezig in een van mijn vele art journals. Ik heb daarvan diverse formaten en kwaliteiten: vierkant, lang, met dun of extra dik papier. En het varieert van Action en Hema tot mooie albums van Van Beek of Harolds.
Deze foto's zijn van een album van 12,5 x 20 cm en hierin werk ik vooral met plaatjes uit tijdschriften, kranten, etc.

Lately I almost only post cards in the series "A Stamp in the Picture". But I also work every day in one of the many art journals I own. They come in different shapes, qualities and formats: square, long, thin or extra thick paper. From cheap one-dollar-shops to art supply shops.
These pictures are from my album (approx. 5 x 8 inch) and I use mainly pictures from magazines, papers etc.

Dit is de titelpagina/this is the title page


Deze pagina maakte ik toen in de kranten het bericht kwam dat George, de 100 jaar oude schildpad was overleden/This page was made when I read in the paper that George, the 100 year old turtle died


Een een beetje experimenteren met het plaatje van een meisje/experimenting with this girls picture:



Deze kleuren maken mij altijd heel vrolijk/these colors always make me happy:




Zware kost/heavy duty :))



1 comment:

Sija said...

Op de een of andere manier heb ik deze post op je blog gemist maar heelijk naar alles te kijken, top!