Thursday, April 11, 2013

Nr.32 Verjaardagskaart (alweer...) Birthday card (again....)

Heel veel verjaardagen deze maand, waaronder die van mijn eigen kinderen. En ja, die krijgen natuurlijk ook een eigengemaakte kaart. Deze heb ik voor mijn zoon's verjaardag gemaakt en figureert dus nu als 32e bijdrage in de serie "A Stamp in the Picture".
De VivaLasVegaStamps vrouw bleef hardnekkig op mijn werkblad liggen en dus kon ik niets anders doen dan haar in deze kaart gebruiken.
De achtergrond heb ik (wederom) op de Gelli plate gemaakt en eroverheen is weer een cover-a-card stempel van Impression Obsession  (Flower Doodles CC038) gestempeld. Aan de linkerkant heb ik een lintje bevestigd en de tekst is met de Cricut gesneden.





Lots of birthdays this month, among which those of my own kids. And yes, of course they get a self made birthday card too. This card is made for my son's birthday and I use it for the 32rd episode of the series "A Stamp in the Picture".
The VivaLasVegaStamps lady obviously did not want to leave my desk and the only thing I could do was using her in this card. The background is made with the Gelli plate (again) and stamped over with a cover-a-card stamp from Impression Obsession (Flower Doodles CC038). A ribbon was attached on the left side and the text is cut with the Cricut.

5 comments:

Anonymous said...

Mooi mam! Moet er geen "tag" bij van een eigenwijze kleuter?

Willy said...

Je blijft schitterende creaties maken met dat leuke stempel, Leonie!

Cavestamper said...

Haha, ja dat zou eigenlijk wel moeten he?

Sija said...

Schitterend Leonie! Die dame blijft het heel goed doen.

Anneke said...

Mooie kaart, wow!