Thursday, April 4, 2013

Nr. 31 Happy Birthday card

Elke keer weer probeer ik verjaardagskaarten op voorraad te maken. Maar als ik dan een kaart moet kiezen voor de jarige in kwestie, dan vind ik er niet eentje tussen die bij de jarige past en wil ik toch altijd weer een kaart speciaal voor die ene persoon maken.
De 31e bijdrage voor "A Stamp in the Picture" is er zoeen. De achtergrond heb ik weer op de Gelli plate gemaakt (is erg verslavend, ik waarschuw maar even) en ik heb er met zwart de Cover-a-Card-stempel Paisley Cristal (CC036) van Impression Obsession overheen gestempeld.
Het vrouwenhoofd is van VivaLasVegaStamps en ingekleurd met Karisma kleurpotlood.
De tekst Happy Birthday is gesneden met de Cricut.


Every time I try to make birthday cards in stock. But when the time comes to pick one for the one who has birthday, I can't find a proper one and always want to make a dedicated card for him/her.
My 31st tribute for "A Stamp in the Picture" is such a dedicated one.
The background is made on the Gelli plate (I warn you, this is very addictive) and stamped over it with the Cover-a-Card-stamp Paisley Cristal (CC036) of Impression Obsession.
The woman's head is a stamp from VivaLasVegaStamps and colored with Karisma color pencils.
I cut the birthday text with the Cricut cutting machine.

1 comment:

Willy said...

Weer zo'n leukerdje, Leonie! Nog 21 keer....