Thursday, February 14, 2013

Stamp in the Picture nr.24: Happy Valentine

Misschien niet helemaal ieders smaak wat betreft de Valentijnskleuren, maar er zit in ieder geval een hartje op!! Momenteel ben ik helemaal in de ban van het monoprinten op de gelli-plate, zowel op een gekochte als op een eigengemaakte agar-agar plaat. Kan ik eindelijk eens mijn grote collectie verf aanspreken. En je heb in een mum van tijd een leuke voorraad achtergrondpapier.

Op dit Valentijnskaartje heb ik een gelli-print achtergrond bestempeld met de Dina Wakley stempel (Silhouette Script D1009) en een oude Posh Impressions stempel (de stippen).

It may be not your taste of Valentine-colors, but at least there is a heart attached to it!
At this moment I am totally into mono printing on the gelli-plate, I use a commercial as well as a home made (agar-agar) plate. This is an excellent opportunity to use my huge stock of paint.
And  the result is a nice pile of background paper in no time.

On this Valentine card  I used a gelli-print background stamped with with Dina Wakley's Silhouette Script D1009 and golden-oldie Posh Impressions stamp(dots).


 

4 comments:

Willy said...

Prachtig en heel apart (maar daar houd ik wel van), Leonie! Leuk dat je de draad weer hebt opgepakt.

Sija said...

Schitterend Leonie! Heerlijk om weer bezig te zijn.

Jolien said...

Lekker veel kleuren hoor, erg gezellig. Fijne valentijn!

Marjolijn, Rotterdam, the Netherlands said...

Wat leuk zo'n hele riedel met kaarten, zou zo gauw niet weten welke mijn favoriet is, buiten de kaart die natuurlijk hier hangt te pronken!! Lekker bezig Leonie!