Thursday, February 14, 2013

Hoera, ik kan weer scannen/Hurray, scanner works again

Eindelijk heb ik mijn scanner weer kunnen gebruiken. Nadat begin januari mijn laptop definitief kapot was verklaard, ben ik tijdelijk op een oude desktop aan het werk geweest. Maar deze wilde maar niet met mijn scanner "praten". Is nu wel gelukt en ik heb het nodige achterstallige scanwerk gedaan. Dus.....zet ik hieronder de ontbrekende 11 Stamp in the Picture-plaatjes onder elkaar, zonder toelichting, maar mocht je vragen hebben over de gebruikte stempel of werkwijze dan kan dat natuurlijk altijd. De nieuwste zet ik in het volgende bericht. Jullie kunnen dus zien dat ik in de afgelopen maanden niet echt stil heb gezeten.

Finally I can use my scanner again. In January, when my laptop was broken, I worked temporarily  on an old desktop which could not "speak" with my scanner. It works now and I worked myself through scanning all the 11 missing Stamp in the Picture posts. So...you will find them below, without comment, but if you want information about the used stamp or how I made it, don't hesitate to ask me.
The latest Stamp in the Picture will be published in the next post.

Nr.13
Nr. 14
nr.15




nr.16

nr.17



nr.18



nr.19



nr.20



nr.21



nr.22



nr.23

1 comment:

Sija said...

Gaaf, gaaf, gaaf! Super dat je scanner het weer doet, wij genieten mee!