Monday, November 12, 2012

Nr.10 Inspiratie/Inspiration

Afgelopen week was ik met mijn man op het landgoed Oud-Poelgeest (Oegstgeest) voor een cursus "Afscheid van Arbeid" (mijn man is sinds kort met pensioen) Een zeer zinvolle en inspirerende cursus.
Ik heb wat foto's gemaakt van het landgoed en van het kasteel dat daar staat. De werkelijk schitterende omgeving, zeker nu in de herfst, inspireerde mij om een stempel te gebruiken van Non Sequitur. Dit in het kader van "A Stamp in the Picture".
Dit paar voelt zich, net als wij, prima thuis in deze omgeving. Binnenkort zal ik nog wat foto's van zowel kasteel als landgoed op mijn blog plaatsen.
Last week I attended an inspiring course together with my husband at a beautiful estate called Oud-Poelgeest. The name of this course is difficult to translate, but I think it is best interpreted as "A farewell to employment" (my husband is now with pension).
I took some pictures of the castle and the estate; really beautiful in this season. And it inspired me to use the picture for my project "A Stamp in the Picture". The stamp is from Non Sequitur.
This couple really feels at home here, just like we did. I will soon show more pictures of the castle and estate on my blog.

1 comment:

Willy said...

Leuk gedaan, Leonie! Hoop dat jullie nu geen minuut vrije tijd meer over hebben.