Thursday, September 20, 2012

Nr.3 - Gekke vogel/Strange bird

Deze keer in het 52-weken projekt "A stamp in the Picture" (Klaartje Delisse) een van mijn meest favoriete stempels.
Destijds in 1999 voor DM 15,- gekocht op de Stempelmekka in Hagen (Duitsland). Na deze aankoop was ik helemaal blut, zelfs geen geld meer om iets te eten te kopen voor onderweg naar huis. Maar ik heb er nooit spijt van gehad. De stempel is van Tracy Moore die ze ontwierp voor ARTSTAMP from America.
Het was een limited sale en ik vond hem in een grabbelbak bij Marina Lenzino (Cherry Pie). Het betekende het begin van mijn verzameling Zettiology stempels (www.zettiology.com).

This time in the 52-week project "A stamp in the Picture" (Klaartje Delisse) one of my favorite stamps ever. Bought it in 1999 at the Stempelmekka in Hagen (Germany) for DM 15,-. After that I didn't even had money to buy something to eat on my way back to Amsterdam. Never regretted buying it. Tracy Moore designed this stamp for ARTSTAMP from America (limited sale). I found it in Marina Lenzino's booth (Cherry Pie). With this purchase I started my collection of Zettiology stamps.

2 comments:

Lilian said...

Te gekke stempel gebruikt Leonie en de achtergrond is mooi rustig van kleur, leuke tag geworden!

Dymphie said...

wat heb je die heerlijk gekke zetti-vogel een pracht van een achtergrond gegeven!
Wat een herinnering, geen eten wel rubber, dat zijn de echte :)