Friday, September 14, 2012

Nr.2 Tweeling in verwarring/twins puzzled

De tweede donderdag alweer in de 52-weken serie waarin ik steeds een stempel centraal stel (onder dankzegging aan Klaartje voor het idee).
Deze keer heb ik een stempel van VivaLasVegaStamps centraal gesteld (Gun Lady). Het is dus een dame met een pistool in haar hand. Ze heeft haar tweelingzus meegenomen. Zoals de tekst (Hampton Art Stamps) aangeeft, weten ze het allemaal niet meer. Op de achtergrond heb ik een grote klok en een gek mannetje gestempeld (helaas weet ik het merk niet meer). In de linker onderhoek wat takjes (Art Journey Nature 2 plate) en rechtsboven een smeltstempeltje van Elke Susannah Freed.
Erg leuk om weer eens met die "oude stempeltjes" aan de gang te gaan.

3 comments:

Willy said...

Een te gekke kaart met een ontzettend leuk stempel, Leonie!

Klaartje said...

Ik hoop deze verwarde tweeling even niet tegen te komen, haha! Geweldige kaart!

Lilian said...

Mooie kaart en kleurencombinatie Leonie