Friday, September 7, 2012

Dankzij Klaartje

Klaartje is - heel moedig - weer aan een 365 dagen project begonnen. Ze heeft dit keer een aantal thema's verbonden aan een dag van de week. Ik heb me laten inspireren en doe met haar mee.
Dus 1x per week zal ik op donderdag op mijn blog iets laten zien waar een van mijn stempels centraal staat.
Het allereerste dat ik laat zien is een kaartje dat ik vanavond even snel gemaakt heb(voordat de deadline verloopt). Het "vogeltje" heeft te maken met mijn nickname Cavestamper. Ik maakte er mijn allereerste pin mee voor de gettogether van de Eurostampers in 1999. Dat was zo ontzettend leuk, daar heb ik gewoon nog steeds goede herinneringen aan.

5 comments:

Dymphie said...

wat een leuke vogel, op een mooie kaart. Leuk dat je je blog weer leven in gaat blazen!

Lilian said...

Wat een mooie kaart en leuk dat je ook mee doet

Willy said...

Stempel, kaart en terugkeer in blogland: alle drie heel leuk!!!

Cavestamper said...

Dankjulliewel ladies. Ik ga mijn uiterste best doen om elke week iets leuks/moois/grappigs te plaatsen.

Jennie said...

Wat leuk Leonie!