Tuesday, January 31, 2012

Fresh start/frisse start

Het heeft wel 'n erg lange tijd geduurd voordat ik (eindelijk) weer eens wat op mijn blog heb gepost. Er is een heleboel gebeurd het afgelopen jaar, maar daarover ga ik niet lopen mekkeren. Leuker is het om weer fris te starten. Zoals nu, met een youtube filmpje dat ik via de Gibgummi yahoogroup doorkreeg. Ik denk dat er veel boekenliefhebbers onder de creatievelingen zitten.

It's been a long time since I posted on my blog, yes I know. Lots of things happened last year, but I am not going to whinge about that. It's much, much more fun to make a fresh start. Like with this youtube video I received by way of the Gibgummi yahoogroup. I think there are lots of booklovers in the creative cloud.

1 comment:

Willy said...

Leuk filmpje, Leonie! En nu ook weer nieuwe creaties?