Sunday, November 1, 2009

Hallo, ik ben er weer!!/ Back again!!


Na een lange periode van afwezigheid ga ik weer eens verder met mijn blog. Ik kan er nu weer de tijd voor vrijmaken.
Vanaf nu zal ik elke dag een pagina uit mijn op 15 maart 2009 gestartte Art Journal laten zien. Je zal niet altijd iets gestempelds tegenkomen, want ik vind het ook heerlijk om te schilderen en te tekenen of collages te maken. Het formaat is 25 x 25 cm. Deze eerste pagina is geschilderd met acryl en ingetekend met oostindische inkt.

After a long period of silence I will continue with my blog. Now I have time for it again.
As from today, I will post one page a day from my Art Journal which I started on March 15th, 2009. You will not always see just stamping art, but also painted pages, drawings and collages (which I also love to make). The format is 25 x 25 cm.
This first page is painted with acryl and drawn with indian ink.

4 comments:

Sija said...

Geweldig Leonie! Ik kijk uit naar de volgende pagina's.

Ineke van den Akker said...

Ha Leonie,

Ik ben blij dat je er weer bent!!! Welcome back!

Jennie said...

Leuk dat je er weer bent! En wat een herintreder zeg. Hele mooie, vrolijke pagina.

Willy said...

Prachtige pagina! En geweldig dat je weer terug bent in blogland.