Monday, January 26, 2009

Meditation Mail


Er staan soms hele leuke plaatjes in managerstijdschriften. Dit is er een van en deze inspireerde mij om hem op een Aboriginal-achtige achtergrond te zetten(overigens scrappapier dat ik met Distress inkten heb bewerkt). Tja, en dan is er weer dat inmiddels bekende (langdurige) telefoongesprek met mijn stempelvriendin, waarbij ik dan ondertussen met een witte gelpen streepjes en bolletjes in het geheel neerstrooi.

Manager's magazines are great sources for nice images. This one inspired me to put it on a Aboriginal-like background, which is b.t.w. scrap paper colored with Distress inks. And then there is this (long) telephone call with my stamping friend where I let my white gel pen do the decorating work.

2 comments:

Jennie said...

Mooi Leonie! Langdurige telefoongesprekken??? Nooit gedaan:-)

Audrey said...

Prachtig!