Thursday, January 22, 2009

Man from the Sea


Serendipity!!! Ik zocht iets heel anders en kwam een groot puzzelstuk tegen dat ik al een hele tijd geleden bewerkt had met gesso en acrylverf. Leuk! Die ga ik even afmaken.
En met een plaatje hier en een stempeltje daar dook deze zeemeerman zomaar op.En weet je wat? Ik hang hem hier in mijn huiskamer op, want ik word er vrolijk van..!!

Serendipity!!! I was looking for something completely different and came across this huge jigsaw piece I worked on a long time ago. I used gesso and acrylic paint. That's a challenge!! I'm going to finish it right now. And after a picture here and a stamp there this merman popped up. And you know what? I will hang it in my livingroom to look at, because it makes me feel happy..!

1 comment:

Annes Art said...

Inderdaad, wordt je hier helemaal blij van ;o)) prachtig Leonie!!