Sunday, December 28, 2008

Kerstkaart/Christmas card 2008


Voor dit jaar heb ik deze kerstkaart gemaakt en bij de fotozaak laten reproduceren.
O, wat had ik graag iedereen zo'n handgemaakte kaart willen sturen,maar helaas kan dat niet vanwege tijdgebrek. Misschien volgend jaar weer, maar dan moet ik wel al in oktober beginnen, vrees ik!

This year I made this Christmas card and had it reproduced at a copy shop.
O, how I would have loved to send everyone a handmade card, but that is not possible due to lack of time. Maybe next year, but I am afraid that I will have to start in October then!

4 comments:

DymphieM said...

Jij hebt tenminste nog kaarten gestuurd... Ik ben superblij met die mooie van jou. Het is een plaatje!
Alvast fijne jaarwisseling gewenst :)

Audrey said...

Ik vind hem schitterend!
En al die lieve woordjes voor mij! Dank je wel! Ik hoop dat je dit jaar weer meer kunt genieten van het stempelen en dat er wat rust op je pad komt.

Ineke van den Akker said...

Ha Leonie,

Ik kan je eindelijk weer kommentaar geven. Ik ben blij dat je jezelf weer hebt hervonden.
Ga zo door!

veel liefs,

Ineke

Ineke van den Akker said...

Hoera!! Het lukt weer!!!

Ik heb al een paar keer geprobeerd om je te bedanken voor je mooie kerstkaart.

Beter laat dan nooit!

Is het mogeijk om je ontvangen kaarten te zien, of heb ik daar een code voor nodig?

dikke kus,

Ineke