Monday, October 13, 2008

Reanimatie blog/Reviving blog


Na ongeveer 6 maanden niet geblogd te hebben, ben ik nu zover dat ik mijn blog weer kan reanimeren door mijn laatste stempelwerk te laten zien. Uiteraard zou ik alle redenen waarom ik niet geblogd heb uitgebreid kunnen gaan opnoemen, maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen dit zelf wel kan invullen. Het is het oude liedje dat iedere stempelaar(maar zeker ook elke niet-stempelaar) feilloos weet mee te fluiten: gebrek aan tijd..!!
Het eerste plaatje is de verjaardagskaart voor Dymphie, gemaakt uit een stukje kladpapier dat verscheen toen ik een projektje klaar had. Een prachtig hart van de kaart!! En ik heb nog meer klaarliggen, dus kom regelmatig terug deze week.

After almost 6 months of not blogging, I am ready to revive my blog with showing you my latest stamp art. Of course I can tell you all the reasons why I did not blog, but I'm sure everybody can figure this out for themselves. It is the overall problem of every stamper (and non-stamper too!): lack of time..!!
The first picture shows my birthday card for Dymphie. I found some nice scrap under my stamp work when I finished a project and it made a perfect heart of this card!!

1 comment:

DymphieM said...

Wat leuk dat 'mijn' kaartje de reanimatie van je blog inluidt :) Mooi werk heb je geplaatst Leonie.