Friday, April 4, 2008

Yahoo pin voor Art Specially Event Zeist


Ineens kreeg ik een idee voor een multifunktionele pin voor een aantal Yahoogroepen waar ik lid van ben. Deze maffe vogel (Zettiology)draagt voor mij een aantal namen van Yahoogroepen als ik dit weekend aan het workshoppen ben in Zeist. Tot dan!!

Suddenly an idea came up for a multi functional pin expressing the Yahoo groups I am a member of. This weird bird (Zettiology) carries some of the names of Yahoo groups when I give workshops this weekend on the Art Specially Event in Zeist. See you there!!

3 comments:

Willy said...

Wat een fantastische pin! Ik heb hem in Zeist niet gezien en ben blij dat ik hem nu van dichtbij kan bekijken.

Hermine said...

Gaaf, jammer dat ik hem niet in het echt heb gezien.

Paulien said...

Die is super Leonie...echt een "cool" idee!