Thursday, April 17, 2008

Let's change heads!


De Wednesday Stampers hebben deze week een echte uitdaging voor mij: het alteren van een ouderwetse foto. Dat laat ik me geen twee keer zeggen, ook al heb ik er eigenlijk geen tijd voor (morgen vertrekken we nl. voor 4 dagen naar Barcelona en ik moet nog een hoop doen). Deze dame was haar eigen hoofd meer dan zat en probeert er nu iets fruitiger uit te zien. Ze is nog aan 't passen welk stukje ooft het mooist is.

This week's Wednesday Stampers has a real challenge for me: altering a vintage photo.
Although really busy packing my stuff for our trip to Barcelona (4 days as of tomorrow)I could not resist. This lady was fed up with her old head and now she tries to look a bit more "fruity". As you can see she is still looking which fruit is suiting her best.

14 comments:

sija said...

Die is gaaf geworden Leonie! hoe krijg je het weer verzonnen :o))

Audrey said...

Leonie, geweldig1 Fijne dagen, lekker genieten! Hoe is het met je kaak?

Femmy said...

vind hem geweldig!!!!

Hermine said...

Super gevonden. En een hele fijne vakantie toegewenst.

DymphieM said...

Lekker gek :) Is Barcelona nu al... de tijd vliegt echt... veel plezier gewenst.

Christine Baier said...

Yeah... cool!

Janny said...

Geweldig!
Fijne dagen in Barcelona!

Barbara said...

Fun

danisart said...

boh soooo klasse

LaY hOoN said...

Wow ! It's looks cool.

Marsup said...

Very beautiful and original!

Silvia said...

Such a great interpretation.

Sian said...

Wow! I LOVE it! Brilliant.

Carol said...

Great love the idea...
:)