Sunday, January 6, 2008

Bedankt ! / Thanks!


Wat een hoop leuke reacties heb ik gekregen op de "frisse start" van mijn blog. Allemaal reuze bedankt daarvoor. Ik moet nog even mijn weg zien te vinden in de instellingen, zodat ik ook persoonlijk kan reageren op berichten.
Vandaag heb ik weer met gesso gewerkt en mijn favoriete kleur blauw. De stempel van het chinese vrouwengezicht heb ik onlangs aangeschaft (die stond al heel lang op mijn verlanglijstje).

Wow! So many nice remarks on the"fresh start"of my blog. Thank you all so much for this. I still have to figure some things out about how to get answers on the messages to you personally.
Today I played with gesso again and my favourite colour blue. I recently bought the stamp of the chinese woman's face (since long time on my wishlist).

6 comments:

toscania-art-life said...

Ik vind hem nog steeds mooi :-).

Audrey said...

Prachtig, welkom in de blogwereld!

Anita said...

Mooie kaart. En inderdaad......die stempel die heeft iets!!!!

Nancy Dooren said...

He wat gaaf dat je ook een blog hebt!!! Als je het goed vind heb ik een link van jou blog op mijn blogrol gezet.....
Gave dingen he je gemaakt!!!

Barbara said...

This is beautiful, love the icey feel of this.

johanna said...

that geisha image is beautiful! and i love the vellum stripe with the snowflakes. we share the favorite color blue, i see...